Het proces van de aanvraag tot implementatie

U heeft het besluit genomen om een ECD aan te schaffen of te wisselen van ECD. Het aanschaffen van een (ander) ECD hoeft geen ingewikkeld proces te zijn, zo lang u als de klant de juiste informatie en  ondersteuning krijgt gedurende het proces. Via een goede dialoog op basis van inhoud bekijken wij de mogelijkheden voor uw instelling of praktijk.

Wat past het beste bij uw organisatie? In de onderstaande acht stappen leggen wij u het proces uit.

1

Het eerste contact

Nadat wij uw gegevens hebben ontvangen, zullen wij binnen 24 uur telefonisch contact met u opnemen. Wij plannen met u een afspraak voor een verkenningsgesprek bij ons op kantoor of bij u op locatie.

2

Het verkenninsgesprek

Samen met u bekijken wij de huidige situatie: waar staat u nu als organisatie? Waar wilt u naar toe? Van welk systeem maakt u nu gebruik? Waar loopt u tegen aan? Wat zijn op dit moment de ontwikkelingen op het gebied van EPD en wat betekent dit voor u?

Analyse: De informatie die u met ons deelt combineren wij met onze jarenlange ervaring binnen de ambulante GGZ. We maken een nauwkeurige analyse van uw huidige situatie, waarmee de mogelijkheden voor u organisatie inzichtelijk worden.

3

Onze analyse en het advies

Wij zetten onze analyse om in een praktisch advies specifiek voor uw situatie.

4

Aanmelding EPD verkenningsgesprek

U heeft interesse in het aanschaffen van een EPD/ECD of wilt u huidige EPD/ECD vervangen. Via het aanmeldformulier op onze website vraagt u een vrijblijvend EPD adviesgesprek aan of bel direct met 085 043 4847.

5

Voorstel en samenwerking

Onze analyse, uw wensen, ons gezamenlijk plan en alles wat er is besproken ontvangt u in een overzichtelijk voorstel. In dit voorstel zijn zaken als productspecificaties, kosten en leveringsvoorwaarden meegenomen.

6

De samenwerking

Na at u ons voorstel heeft ontvangen en heeft besloten om gebruik te maken van CIS (cliëntinformatiesysteem) ofwel ons EPD/EDC systeem gaan wij voor u aan de slag om CIS zo soepel mogelijk te implementeren binnen uw praktijk.

7

De stap naar implementatie

Om de implementatie goed te laten verlopen zullen wij de nodige voorbereidingen moeten treffen. Wij kijken met u welke data er overgezet dient te worden en van welke templates u gebruik wilt maken (intake verslag, behandelovereenkomst, sessieverslag). Alle relevante data uit uw huidige systeem zal overgezet worden naar CIS. Wij verzorgen voor u de transfer van deze data zonder dat u hier hinder van heeft.

8

Het moment van implementatie

Nadat alle  data zijn overgezet naar het nieuwe systeem en het systeem technisch is ingericht, bent u klaar om het gaan te gebruiken. Om u wegwijs te maken met het uw nieuwe systeem bieden wij product trainingen aan en kunt u de nodige handleidingen bekijken vanuit de applicatie zelf.

Ontdek hoe u tijd én geld kunt besparen !